Branded content Vaujany

Begin december 2018 hebben wij in samenwerking met onze partner Schneemenschen een branded content campagne gedraaid voor het skigebied Vaujany. Doelstelling was om dit skigebied bekender te maken onder de juiste doelgroep. Het artikel is op de wintersportsectie van Weerplaza.nl geplaatst, het werd opgenomen in onze wintersportnieuwsbrief en sneeuwalarm (25k inschrijvingen). Ook werd het artikel aangejaagd via Facebook en Twitter en zo met 115k volgers gedeeld. Met een openingsratio van 40% was de mailing zeer succesvol voor Vaujany, ook is het artikel 1.000x gelezen en zijn er meer dan 500 kliks voor Vaujany Station Village genoteerd. De verschillende uitingen behaalden een CTR van respectievelijk: nieuwsbrief 25,6%, artikel 5,55%, Facebook 1,6% en Twitter 0,4%.

“Jedenfalls haben wir die Aktivit√§ten 2018 besprochen und sind mit den Ergebnissen von weerplaza.nl sehr zufrieden”, aldus partner Schneemenschen.

AdverteerderVaujany Station VillageBureauSchneemenschenKanalenWeerplaza.nl, nieuwsbrief, sneeuwalarm, social mediaFormatenBranded content op web en nieuwsbriefTargetingAudience wintersportResultaten1000x gelezen, 25k bereik via mailings

Privacy Preference Center